22 Φεβρουαρίου 2010

Νέες ουσίες 2

Μετά την ανακάλυψη της ένωσης P4UTaNa, το εργαστήριό μου ήταν σε συνεχή λειτουργία και μετά από την αντιμετώπιση κάποιων μικρών προβλημάτων σχηματιστηκε ΤΥΧΑΙΑ η ένωση με χημικό τύπο PUutS3Os2
Δυστυχώς το πρόγραμμα που χρησιμοποιώ για τις τρισδιάστατες αναπαραστάσεις και το σχέδιο χημικών ουσών μπλόκαρε ελαφρώς, όταν οι απαιτήσεις μου είχαν ατομικό αριθμό 113, αλλά δεν πειράζει.... μπορούμε όλοι μαζι να σκεφτούμε πώς θα έμοιαζε αυτή η ουσία (προσοχή μην το κάψουμε, μόνο, γιατί είδη ακούω την πυροσβεστική)
Αυτή τη φορά η απαιτητική κατασκευή μου δεν ήταν σταθερή, όπως και η P4UTaNa3 αλλά, μου άφησε περιθώριο 13 δευτερόλεπτα του δεκάτου (ή 13 δέκατα του δευτερολέπτου για τους δυσλεξικούς) να την επεξεργαστώ. Μεσα σε αυτό το κατεξοχήν τεράστιο χρονικό διάστημα πρόλαβα να δω ότι αυτή η ουσία διασπάται πολύ γρήγορα και ευτυχώς είχα τραβήξει και ένα full HD, HQ, LED, LSD, Plasma, electron catching, high definition, super extra high hi definition, almost dictionary's definition βίντεο το οποίο εξακρίβωσε ότι η ουσία έχει τάση αυτοκτονίας, παρότι είχε επισκεφτεί πολλούς ψυχολόγους... Και τι να κάνω, δεν κατάφερα να τη σώσω...
Ίσως βρω την ευκαιρία να σχηματίσω την ουσία ξανά και να βρω περισσότερα γι' αυτή, προς το παρόν όμως, κάτι ηλίθια τραβάνε το πόδι μου (που λένε και οι φίλοι μας οι Άγγλοι), οπότε θα ασχοληθώ με αυτά... Αντίιιιιιοοοοο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου